zabawy z biglami

pod koniec maja uzupełniłam zapasy bigli do torebek i tak je co jakiś czas macałam i obmyślałam co by tu potworzyć, aż w końcu wymacałam też w moim ulubionym sklepie odpowiednie materiały i tak na początek powstały w torebki i jedna portmonetka na duuuuuuuuużą ilość "miedziaków" ;-)

nr 1 torebeczka z grubej satyny bawełnianej w letni pasiasty wzór, zakochana jestem w tym materiale :-D


podszewka z z białej satyny



nr 2 torebeczka z żakardu w kolorze ecru



podszewka z beżowego materiału


nr 3. giga portmonetka z czerwonego aksamitu



podszewka z materiału w czerwoną krateczkę.. ten materiał też kocham! :-D


no to wracam do maszyny ;-)

Komentarze

  1. ta pierwsza taka letnia... śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka właśnie miała być, cieszę się, że się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza jest moją faworytką:) Od teraz chyba też jestem zakochana w tym materiale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiasta cudna i giga portmoneta TEŻ :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty