zabawa


Zostałam zaproszona przez Anniko do zabawy "10 rzeczy, które lubię" :-D

Zasady są następujące:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach



hmmmm... moje 10 rzeczy:
1. Picie porannego Cappuccino w piżamie przed komputerem - koniecznie w ogromnej filiżance i koniecznie z duuuuuuużą ilością pianki ;-D



2. Psy z faflami na mordkach - uwielbiam! Kocham wszystkie psy (koty, gryzonie i inne stwory też!), ale te pomarszczone mordki mają w sobie coś takiego, że mam ochotę piszczeć z zachwytu i wszystkie je wziąć na rączki i wyściskać!
(na pierwszym zdjęciu oczywiście mój Szerutkowski)








3. Czekoladę - najlepiej mleczną lub białą, może być nadziewana owocami 



4. Buty Emu - mogłabym je nosić cały rok!


5. Błyszczyki Smackers





6. Kolor szary - podobno ponury...ale ja go uwielbiam - pasuje prawie do każdego innego koloru




7. Domki z kamienia i drewna - mam nadzieję kiedyś sama w takim zamieszkać ;-)



8. Powieści Jane Austen - a szczególnie "Dumę i Uprzedzenie" (czytam średnio raz na 2 lata ;-P)



9. Konwalie


10. Muzykę - towarzyszy mi codziennie




i to wszystko ;-)
do zabawy zapraszam:







Komentarze

  1. ja też lubię szary kolor, który wcale nie musi być nudny i ponury! no i mleczna czekolada! mniam (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mordki z faflami rulez!! ahahaha ♥
    A "Twoja mordka" po prostu wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty