dziecięcy recycling...

czyli ciuszki uszyte z moich bluzek :-)
w domu zawsze znajdą się jakieś ciuchy, mało zniszczone, ale jakoś nie na tyle lubiane (lub w złym rozmiarze), żeby je nadal nosić... można im dać drugie życie ;-)
i tak powstał zestaw różowy:


zestaw czerwony:


i szary (z bluzy ecko - mam nadzieję, że mnie firma nie zaskarży :-P )


Jak to mój mąż stwierdził - robię z naszej córeczki prawdziwą dresiarę ;-)

na czapeczki znalazłam przepis na Make It and Love It
a spodenki uszyłam w oparciu o wykrój z najnowszej Burdy (3/2011)

uszyłam jeszcze takie majciochy na pieluchę, co by moja młoda dama miała co do sukienek założyć ;-)


przepis na majciochy - tutaj
a kolejne pomysły w drodze :-)

Komentarze

  1. Witam :) SUPER kompleciki!! Czapeczki słodkie a spodenki dresowe to najlepsze rozwiązanie dla malutkich szkrabów - wiem z własnego doświadczenia ;) Pamiętam, że drażniło mnie jak pampersa było widać spod sukieneczki, dlatego lubiłam sukienki "na bazie" body... niestety niewielu producentów myśli o estetycznym wyglądzie malutkich panienek ;>
    Pozdrawiam
    Asica
    http://stawkawiekszanizszycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe no i zgadnij co podoba mi sie najbardziej ?? :) aaahhh gdybym nosiła pieluchy .. :P hhehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :)Super! A majteczki są po prostu urocze :)

    [panna-d.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności naszyłaś. Burdę mam i zamierzam jeszcze przed wakacjami dla mojej Ewy uszyć spodenki i kaftanik. Czapeczki cudne, na pewno uszyję takie - dziękuję za linka:-)
    Nie martw się, dresiary są super, kto powiedział, że dziewczynki muszą chodzić w sukienkach???
    Pozdrawiam i czekam na dalsze projekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne przeróbki !!! świetne pomysły!!! a te czapeczki do kompletów - no boskie! a majtochy wymiatają wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pomysły, bedzie mała trendi na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że ekologię całym sercem popieram, bardzo podobają mi się pomysły recyclingu starych ubrań, rzeczy.... Poza tym zrobiłaś to ze świetnym pomysłem i tym bardziej plus :D

    Zapraszam na candy do siebie:

    http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/2011/03/moje-pierwsze-c-n-d-y.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale fantastyczne!!! :-) najładniejsze czerwone ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty