o warsztatach sutaszowych..

... miałam napisać już dawno, ale jakoś umysł ciężarnej dziurawy jest :-)
no więc szukałam takich warsztatów na śląsku i nie było, aż tu nagle pewnego dnia wchodzę do mojego bloku i na tablicy gdzie ogłoszenia parafialne ze spółdzielni wisi plakat z naszego dzielnicowego MDK z "rozkładem jazdy" na marzec i co widzę? WARSZTATY SUTASZ! no to się zapisałam :-)
i dobrze zrobiłam bo było super! Warsztaty pogłębiły moją rosnącą miłość do tej techniki :-)
prowadziła je Kasia z ArtBizuu - bardzo miło i profesjonalnie :-)
dowiedziałam się co do tej pory robiłam źle i udało mi się wymodzić takie cudo:


które ostatecznie stało się breloczkiem do kluczy :-)
babeczką ze śląska bardzo polecam warsztaty u Kasi - prowadzi je nie tylko w naszym MDK - więcej info u niej na blogu - klik

Komentarze

  1. O..jaka miła niespodzianka..cieszę że ci się podobało..i zapraszam na kolejne w maju...w MDK będziemy tworzyć sutaszowe kolczyki...a póki co Koralium 14.04 i 07.05.
    Pozdrawiam wiosennie...i życzę wszystkiego..:)
    Kasia
    ArtBizuu

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ to piękne! ja w ogóle nie znam tej techniki! muszę koniecznie poszukać i poczytac!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty