wtorek, 27 kwietnia 2010

27....

...boszzzz.... toż to prawie trzydziecha już ;-P
jak byłam mała to mi się wydawało, że w tym wieku to już nie wiadomo jak dorosła będę..a tu dupa! nadal takie same trociny w głowie....
ale nie będę się przejmować! dzisiaj chce mi się jechać w świat na kosiarce...



i choć nie o tym ta wzniosła pieśń to i tak powiem "so what? i'm still a rock star! i got my rock moves!.."



a jeśli chodzi o losowanie, to odbędzie się dzisiaj nieco później...ponieważ nie wiedzieć czemu pokazuje mi 28 komentarzy pod postem a widoczne jest tylko 22... i niektóre zniknęły bez śladu.. (po usuniętych komentarzach przynajmniej ślad zostaje)... jeśli ktoś wie czemu się tak dzieje, to wdzięczna bym była za info..  

9 komentarzy:

  1. Stoooo laaaaat zatem kobitko!!!! Niech Ci się spełnia wszystko co najlepsze :)

    Ps. maile ze 2 Ci wysłałam odnośnie tkanin, ale nie wiem czy dostałaś :)

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!
    Witaj wśród moich Podglądaczy ;-))))
    Piszesz boszzzz na 27 lat. Kobieto, ja w tym roku skończyłam 30! Słownie: trzydzieści, to dopiero masakra jest... Ach, od stycznia zdążyłam się już przyzwyczaić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w ekskluzywnym klubie dwójki i siódemki! To zaszczyt dla nas mieć tak szlachetnego nowego członka!
    Wszystkiego naj - jedz, pij, tańcz i baw się!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, hm, toż Ty smarkata jesteś :)
    Więc wszystkiego najlepszego (niekoniecznie spełnienia marzeń, bo to nie zawsze na dobre wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoooooooooo laaaaaaaaaaaaaaaaat!!! Piękny wiek, tylko się cieszyć, wierz mi! :)))

    Zaglądnęłam do posta z candy i też nie wiem o co chodzi, jestem na 100% pewna, że zostawiałam u ciebie komentarz, bo moja córa bardzo zapragnęła tego super pokrowca na laptopa, a tymczasem komentarza nie ma. :( Był na bank, bo wklejając info na swojego bloga jeszcze sprawdzałam czy się zapisał. Też nie wiem o co kaman. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka i wszelkiej pomyślności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja spóźniona też życzę wszystkiego naj! no i nie ma co przesadzać, mnie też za 2 miesiące dokładnie stuknie to samo:) ważne by duchem młodym być:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za życzenia :-D

    OdpowiedzUsuń