Filcowy debiucik

Na zamówienie podjęłam się tej bardzo przyjemnej próby uszycia portfela z filcu. Portfel miał być większy niż te standardowo szyte prze mnie i w kolorze czerwonym.
Trochę się nad nim pogłowiłam, bo z filcem o grubości 3mm jeszcze nie miałam do czynienia i zwykły portfel wyszedłby bardzo gruby i nieforemny...
no ale się udało :-) mam nadzieję, że klientka będzie zadowolona :-)




uszycie tego portfela też było troszkę na poświąteczny rozruch i już kilka kolejnych rzeczy jest w drodze :-)

Komentarze

  1. Świetny jest!!! I w moim ulubionym kolorze :))) Chyba muszę sobie przypomnieć szycie portfelików ;)) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, piękny. Ależ by pasował do mojej czerwonej torby...
    Pozdrawiam :))
    PS. Kitku, wyglądasz pięknie, zaokrąglasz się uroczo. Wyglądasz na szczęśliwą, służy Ci ten stan:)))Wszystkiego dobrego w Nowym roku, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :-) w 6 miesiącu mogłabym już zostać, brzuch mi jeszcze tak bardzo nie ciąży, a dziecię już wystarczająco ruchliwe :-) ale z drugiej strony chętnie bym je już przytuliła!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty