kolorowy pasiak

Moja siostra w tym roku na urodziny dostała od męża czytnik ebook'ów Kindle. Bardzo mi szwagier w ten sposób ułatwił sprawę prezentu dla siostry, no bo jak się ma taki sprzęcior to trzeba go w coś ubrać, no nie?
No więc uszyłam Kindelkowi ubranko :-)




a żeby nie było, że tak całkowicie pasożytuje na pomysłach szwagra ;-) to zrobiłam jeszcze pamiętnik - tak, tak zrobiłam, od podstaw - no dobrze - papieru sama nie zrobiłam, i materiału nie utkałam, ale resztę zrobiłam, w oparciu o tutka znalezionego na  Pinterest'ie ;-)
Moja siostra prowadzi pamiętnik od 1994 r. (ja też wtedy zaczęłam, ale tak 3 lata temu przestałam pisać i jakoś nie mogę wrócić), a ona zapisała już z 5 miliardów zeszytów, więc pewnie i ten kiedyś się przyda ;-)





i już..

***
o dzizas... ostatni post opublikowałam 14 lipca! no pięknie, ale , żeby nie było, nie opierniczałam się aż tak bardzo jakby się mogło wydawać ;-)

Komentarze

  1. Fantastyczne prezenty sama chętnie bym takie przyjęła. Twoja siostra to szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi się kolory podobają!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prezenty, a kolory i tkanina boska ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty