oversized shirt

Jakiś czas temu znajoma, oglądając ciuchy, które uszyłam, zapytała: "Ty chyba lubisz paski, co?" ..pomyślałam - kurcze.. rzeczywiście często ten wzór pojawia się na moich ciuchach, nie tylko tych szytych przeze mnie, ale tez tych kupowanych...
i tu kolejny "pasiak"




a żeby nie było, że ciągle tylko o szyciu i szyciu to teraz kulinarnie:
 babeczki na imieniny Nadii

Serniczki Oreo - przepis na Moje Wypieki



oraz Cupcake'i budyniowe (babeczki budyniowe + krem z serka)



i to tyle



Komentarze

  1. Świetny pomysł z tymi serniczkami oreo; Fajne kolory na bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super przysmaki :) bluzeczka rewelacja, tez lubię paski :) i w ogóle bardzo mi sie podoba Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przysmaki muszę też takie zrobić i częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty